Jag vaknade av en pigg TV-hallåa som klämkäckt sa…

” om 45 dagar vänder det och blir mörkare igen….” Vilket positivt uppvaknande…..och mitt öga letar sig ut…..grått, blött, åskmoln???!!!!!  Inte är det väl underligt då att man vill somna om? Innan irritationen tar över så måste jag bara ha  KAFFE, macka och en morgonbanan! Loggar in till bättre väder i SL, trodde jag…..molnet Loo klarnade inte, loggade om och för första gången på flera år så dyker jag upp med skorna bredvid mig, inte i häcken,hattbumerang utan mera i handen! Loggar om igen….och äntligen där……där,  står jag…… morgonfräsch och vacker……. Fänriken i Team 60,  i svart overall,  uppiffad med en rosa kvinnlig scarf!flyg_002

loo 0150506_006 Det ni! Jo, man flyger bättre om man är snygg (?) Precis som man dansar Konga bäst naken eller seglar bäst topless! 😛 Blir så tagen av mig själv så jag sätter mig och zooooomar in mig….hur fan kan nån bli så perfekt?20121016209292080_sbigOch allt detta utan stora darrande bröst? gar1Det är en gåta! Förvånat ser jag min gomspene för första gången och en stor brun skithög där lillhjärnan borde ligga….kanske jag inte är så perfekt som jag tror? skallrtg_005Det är nog bara MR PERFEKT som är det…..eller ?…. i 52 timmar under helgen har han provat och anlagt skägg….tålmodigt har jag gett support….kärlek, mat, vätska och positiva utrop. Ja, bättre än det malätna vikingaskägget är detskagg-vm-2011-spray…men man ser helt klart 2 snorbusarlången skägg_003….lite avtändande 😛 !! 🙂22080278-origpic-b98e68

Loan i krita

2 responses

Kommentarer inaktiverade.