Solig söndag både här och där

…..och det påverkar ju humöret! I morse gav jag mig ut på paketletarjakt i SL….jag hade nämligen sett några gåvor där som jag ville ha! Den ena gick jag fullständigt bet på 😦 …men Långeman som är en bra sakletare hittade den naturligtvis! Och glad blev jag, ja, så glad att Em fick en på FYRÖN….aaa…bara 4 prim och själv så tog vi in en vintrigare bänk nere vid bryggan vid stranden och ersatte den denna! Ja, titta bara så skönt jag har det i solen när jag ligger och läserhunt_005 - Kopia….animationerna är många och trevliga.hunt_006 Och kolla in min fina  klänning,hunt_008 även den från paketjakten—Hunten heter såhär!hunt_011 Och inte bara det…till dessa två fina paket ska ni få en fusklapp….om ni med vill ha! Resten får ni leta reda på själv!

Bänken:slurlhunt_009

Klänningen:slurlhunt_010

Ja, så snäll blir jag när solen skiner en vårsöndag!

Loo...zoomarin

2 responses

Kommentarer inaktiverade.