Oväntat besök!

Precis som jag skulle logga ut igår kväll så kom det en stor BAMSE klivandes! En med blommor i håret och gosedjur på armen!björn_001 - Kopia ”Hello” sa jag, och tänkte snabbt~~~~var fan är geväret?~~~~ ”Hi”, svarade han —”jag är visserligen stor men jag är ingen farlig Björn, får jag titta mig omkring? Jag ska inte äta upp era djur!” Självklart fick han det så han strövade runt i lugn och ro och slutade med att IM mig med komplimanger om fin Sim och gästfrihet och sa han skulle skicka en gåva! Jag tackade och han for sin kos! Jag brukar inte ta emot gåvor…..men nu gjorde jag det men väntade med att öppna den, tänkte Lången skulle närvara! Så i morse så öppnade vi paketet….se vilken kul sak att få!!!! bjorn_001 - Kopia—-och jag som inte ens bjöd på kaffe!

loo  zoom lens m ram + text

