Vem är PÅSKHARE hos er då?

Hos oss är det jag! Jag är den som kläcker fram dem,påskhare8 gömmer dem och sen belönar den som hittar dom! 5 stycken har jag gömt idag. Sisådär lagomt svårt för ni som hänger med här vet ju nu att partnern med åren blivit lite…hm…synsvag!påskhare6 ägg Alla runt stora huset, ja, ute….för det ska man vara när det är vår.påskharen duck I år är dom små, pastelliga dom flesta påskäggså han kommer nog att sucka högt, påskharen9en del lite bångstyrigapåskhare7 andra mer iögonfallande!påskhare2 - Kopia - Kopia Jag ser grannarna med placerar ut sina,påskhare3 - Kopia - Kopia det ät full aktivitet på simmarna i Second Norway! Mysigt med sånt som förenar dom boende, får dom att stanna upp ett slag och slå av en prat!påskhare4Har du absolut ingen som gömmer ägg åt dig så är du välkommen att leta här du med…. 5 st…alla kring det stora huset, ja max 10 meter ifrån det! Det är bara att du skiter i förbudsskylten påskhare5och säger att jag lovat!

loo  zoom lens m ram + text

