TORSDAG och jag lägger ut ett inventarium på BLOCKET.sl

Jo, man måste ju fatta när det är dags att rensa….eller hur? Lääääääänge har jag visat humanitet och fördragsamhet! Ja, som ett helgon har jag funnit mig i en massa,helgon tro mig för det är sant! Men så hittade jag ju KLÄNNINGEN….ja ni vet jag och detaljer……KLÄNNINGEN med stort K…så vacker i sina detaljer..ja en riktig SL-höjdare. Kolla bara här, sugga klänning kultingar_001fallet, kanterna, tyget,  passformen….så underbart vacker.…och jag gick i den i  3 dagar….jo, den kommer i 3 färger så jag sprätte omkring där…..utan en kommentar, utan en komplimang, utan att bli SEDD! Alltså…..så har han inte betett sig förr, han som brukar ge dom mest underbara komplimanger——–han teg! Jo, då vet en kvinna att det är fara på färde.kommunika Herre min skapare…..för första gången så frågade jag om jag var fin….jo, det sved….men sved ännu mer gjorde hans svar! Jag ska  INTE avslöja mer än jag blev liknad vid en fin……………………………………………….SUGGA! Så nu sorterar jag!Blocket m text Jo, btw, annonskostnaden är 10 L!  20150326 kl 15.31…ännu ingen spekulant…sänker priset till 5 L!loo  zoom lens m ram + text

2 responses

Kommentarer inaktiverade.