I dag är det söndag så därför kommer ingen blogg!

För söndagen är en vilodag och då ska man vila,tumblr_mgog2q6BqE1qz4d4bo1_500inte blogga eller jobba….bara så ni vet det! söndag - Kopia (2)Jag ska strosa kring hemma i go fleacepyjamas och fårskinnstofflor, varmt och gott för det är snö ute! HELVETE! Jag ska bara göra roliga saker som grädda pannkakor till frysen,söndagspannkakor ta ett låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångbad och skämma bort kroppensöndag bad - Kopia - Kopia och kanske går jag in  http://dreamfilmhd.com/movies/details/7000-fifty-shades-of-grey/ och tittar på den och kör alla pirrande scenerna på repris tills jag är tillfredsställdanigif_original-28485-1406207898-13……fast ingen jag känner har ännu sagt att den är bra. Ah, det är söndag, det är vilodag och jag gör vad fan jag vill, så det så!

loo  zoom lens m ram + text

