Aeronaut!

Vi gillar fartens tjusning, men vi njuter minst lika mycket av att färdas i sakta mak på låg höjd….känna vinddraget, se vad som passerar under oss…och hinna prata om det! Gärna i grupp då, som ett följa John efter en utstakad bana. En sån dag var det igår…gruppen bjöd in till *We’ll fly out of Foliage airport to the island chain to the West and return. This will be an easy course to fly, in a beautiful area of the grid.
Flight time is noon SLT on Wed the 18th of March.
Come fly with us if you can* en flygning under tema—– SL Relay for Life….och jag anslöt mig sent….gruppen med Aeronötter hade redan rezzat sina skepp och bestämt flygordning….jag litade  till Loungen jag…(ja, som alltid)…men SL var inte med oss! Alla kom fint iväg, utom vi som inte kunde rezza vår farkost..krasch och omlogg och vackra ord i riktning LA och LL…men så böt vi farkost till den som heter Scandinavia ….och iväg vi kom! Snabbade på, förlorade ballong, startade om….och  ÄNTLIGEN fick vi kontakt med våra vänner och kunde NJUTA! Denna gång så fyllde vi luften över Blake och i glatt samspråk undvek vi dom värsta fällorna, slukhålenRally_008 och piraterna! Här följer lite bilderRally_009Rally_007 Rally_006 Rally_005 Rally_004 Rally_003 - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia Rally_002 - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia Rally_001 - Kopia - Kopia - Kopia - Kopia….mest för jag lovat gruppmedlemmarna att lägga ut dom få jag lyckades ta! Efter landning så fick vi en galen gåva….tack Meg och JackRally_010Rally_011….vi skrattar och Lollipopar fortfarande!

loo  zoom lens m ram + text

2 responses

Kommentarer inaktiverade.