FREDAG…..jaaaaaaa äntligen….och Loo avslöjar sitt bästa fredagsstädstips!

Äntligen fredag…..som jag har väntat och längtat!TGIF ladda Fast…riktigt nöjd är jag INTE! Jag vill ha en helg med regn! regn 2Ja, du hörde rätt, stilla skönt vårregn eller häftigt slå-på-rutan-regn spelar ingen roll, bara det är ett regn skapat för bokreaböcker, soffa eller säng och nåt gott lååååååååååååååååååååååååångkok, varför inte tjälknölen jag har i frysen?tjälknöl Men det ska bli sol!! 😦 ….avslöjande skoningslös solsoool som genom skitiga fönster letar sig in till mina dammgömmor, en obarmhärtig sol som säger STÄDA, STÄDA, STÄDA! Tror inte det går bara att sopa all skiten sopa under mattan 2under mattan längre.
Uff! DÅ,….. jaaaa…….. då hittade jag min räddning…..LÄNGE LEVE GOOGLEfirst_day_of_winter_2013-1985005-hp som har svar på allt! Allt du behöver är ett gott glas vin,vin en dator,dator_50a4101eddf2b31d65001e90 och en skön plats att vila på….gärna med bra läsbelysning!sanglampa Sedan följer du bara detta!aaa städtips . kolon ha en riktigt bra helg!

loo  zoom lens m ram + text

