VALENTIN ????

firar du honom eller hur säger man….gör du nåt speciellt med den dagen? alla hjärtans NKTRAMS, hävdade jag läääääääänge som inte gillar gelehjärtan eller tyckeromdigförklaringar levererade på en speciell dag om året. evan_alla_hjartans_dagMen ack så fel jag  har haft, igen, ja solen LOO har tydligen en massa fläckar!  Så nu säger jag bara detta—– och titta bara https://www.youtube.com/embed/VY_9O60bGzQ” target=”_blank”>här om hur DU kan må så mycket bättre!! Logga sen in på SL och kärleksbomba alla dina goda vänner, oavsett kön eller avatar…….och må sen SUPER!!! KUPP!alla hjärt dag nalle doku Det var väl ett bra tips från generösa Loo!! När nu äntligen våren kommit till Scandinavia så slår så vintern till i RL, och redan vid 2 cm nysnö händer det……….SJ eller läs TÅGTRAFIKEN står stilla. Visst är det fantastiskt i ett land med isbjörnar på gatorna? Jag börjar att tro att inköparna sitter i Bahamas med longdrinkar och med vänsterhanden köper lok via *På spåret* eller *Blocket*. Se bara https://www.youtube.com/embed/Yja2VmZOfdA”>här hur man löst det i Kanada, kan dom så kan väl vi? loo  zoom lens m ram + text

3 responses

  1. Vilken underbart skriven artikel. LOO! Måste säga att jag blev alldeles varm i hjärtat av den danska filmen.
    kram Apollon

    Snötåget var dessutom helt otroligt, detta klipp måste visas på SJ’s kommande strategiprogram för deras personalen. KUPP 😀

    • Tack goaste Apollon, visst vill man dela med sig av sånt som värmer i hjärtat! Och tågfilmen, ja! Man kan ju fatta när man ser den varför alla småkillar ville bli lokförare när jag växte upp!! Kupp och skickar dig alla gelehjärtan ( slickat av sockret på dom, inget annat)!/loo

Kommentarer inaktiverade.