VITT—bara VITT—



och jag hatar det!
hata_vintern_64298783Och i år under längre period än tidigare, i Second Norway—-vad har vi gjort för illa Mia? hata vinter Jag ser nu civilkuragen växer runt mig….folk börjar protestera,Protest 2-text grannar har tagit fram vårbjörkar i kylan, Långemannen har tinat inlandsisen så att både Kram-Björne, Lillemann och gravida isbjörnsdansprinsessan fått åka in i garderoben.Snapshot_075 Men fortfarande så trivs jag INTE, det är faktiskt så illa så jag vantrivs på Scandinavia  dessa vita månader. Jag vill ha VÅR, NU, gärna igår! vårblommor_001Jag vill slippa sitta vid min dator med min hobby iklädd solglasögon pga det vita landskapet, jag vill gå in till värme, shorts, ärmlösa toppar, badliv, blommor…..jag vill gå barfota, simma, surfa, segla sitta vid strandkanten och lyssna på vågornas brus!hatar_vinter INTE ETT ÅR TILL BETALAR JAG FÖR DENNA PLÅGA!

loo  zoom lens m ram + text

