Det är mååååååååndagsmorgon ( när jag skriver detta)

och ja…..mitt huvud känns så tungt3-horrible-facts…..och när jag tittar ut….tjock novemberdimma, bara 8 grader och ett osvikligt hösttecken, ljumma element! Louise har namnsdag idag så jag grattar mig själv, ja, slår armarna om mig och ger mig en riktig go och sängvarm kram! Rusar in till SL och sängen där…. så att Långemannen kan få uppvakta mig med kaffe på sängen och sina paket!kaffe på sängen Ah, vi har haft en lite galen helg….dvs…SL har spelat mig en del spratt av den typen som ofta uppstår när jag är inne på *landets* svaga lina! Först så skulle vi åka med det fina svenskmålade planetflyg2_005 och leka lite med K-slingor och annatflyg_001…..det gick ju så bra till en början!flyg_003 flyg_002 Men sen så var det nån skruv som lossnade, leveransfel?skruv lösflyg2_003 flyg2_002 flyg2_001, och allt blev lite kusligt! Inte blev det så mycket bättre igår kväll när vi var på  OperanCarmen_002…..Lången envisades med att vara klädd på detta viset :(, hur kul är det?Carmen_001 Håll med om att vi har en rätt varierad tillvaro här inne! Vad jag fick??….alltså i namnsdagspresent???…..aaaaa, som ni vet så går *grönt* alltid hem hos mig….så jag fick dom mest bedårande krukväxter,kolla in den söta  nyckelpigan på växten i mitten!fynd hemmamiljö_001…..och sen dom här!!! fynd hemmamiljö_003Visst skämmer han bort mig?

loo  zoom lens m ram + text

2 responses

Kommentarer inaktiverade.