Jag fattade med en gång….

…det var hit han vill ta mig till helgen! Ja, Långemannen. Jag såg det och fattade BUMS…jag som annars är SÅÅÅÅ trög! Detaljerna avslöjade honom…..eller hur? Franska ostar, Långenbröd, Lemonade och jordgubbar!!!Luxenburg_009 - Kopia (Ostronen finns i kylen)…Jag såg det på tvätten som hängde ute i det fria…..älskling, jag har ju sagt du måste sortera vittvätt för sig!!!Luxenburg_014 - Kopia Jag såg det på eftergiften på lite galenskap som Loan gillar, som att återvinna kaklet i en glad plattgång. Luxenburg_011 - KopiaPå din idiotsäkrade blomsterodling,Luxenburg_013 - Kopia på inredningen inne,Luxenburg_012 - Kopia på rosen på bänken där du tänker fria i solnedgången Luxenburg_015 - Kopia…på träningsbassängen där du inte ska glömma dina SLCG-färdigheter under en kort weekend! 😛Luxenburg_016 - Kopia Aaaaaa….du e allt för söt du…nu måste jag bara hålla tyst om att  jag VET! Hoppas du med kan behålla hemligheten? Ifall du är sugen att komma och spionera på oss så finns vi här:…with love in her heart..http://maps.secondlife.com/secondlife/Sounds%20of%20Silence/138/200/45

