Följ mig bortåt vägen….

Jodå, även jag  vaknar till liv…nu och då…och:  JA —sommaren har varit fin! Brun som en pepparkaka..visst är det härligt???….även om jag, som alla andra, suckat och stönat *om värmen* :)…det hör ju bara till! Det har varit nästan tråkigt lugnt i SL under sommaren…jo, jag vet…det är ett friskhetstecken att folk vårdar sitt rl! Fast ett och ett annat strövtåg har det ju blivit…….här får ni se ett….så: Följ mig bortåt vägen…..man undrar ju VAD som kan finnas vid vägs ände när man ser detta?tunnel_001 Jaaa???!!Eller hur?—jag kan säga redan nu att creatorn var inte spik nykter! (kollade hjulspåren)…tunnel_002men vad då, med det ljuset och det hoppfulla som kan tänkas längre fram tunnel_003så blev jag nyfiken. Ah, ser ni solrosorna! Måste vara självsådda från nåt fågelbord!tunnel_004 Och Aliriumen till vänster och höger om vägen ….som bryter så vackert mot grönskan….och visst skymtar man vatten? En bro? Ja!!!tunnel_005 Här bor nån, det syns ju…..en omtänksam entunnel_009…..vegeterian?tunnel_006……djurplågare?tunnel_010—-en kåtbock?tunnel_007……nejdå!! Här bor denna lilla varelse!tunnel_011 Jaa, ni…så kan en katt ha det i SL….så Leah, ifall du läser detta…släng dig i väggen, köp mer land och satsa på hus åt dina små!!!

Bilderna är från Visionaria  http://maps.secondlife.com/secondlife/visionaria/72/60/22

loo  zoom lens m ram + text

