….några sidosteps too

…och jag hamnar hos Thea Cortes,bord  marknad 3_001 norska, ny  för i år på marknaden, välkommen. Har du inte hittat din tomteluva ännu så finns en här att hämta!bord  marknad 3_002 Sille Rosenberg,bord  marknad 3_003här flaggar vi danskt! Välkommen du med!  Se så fräscht hon har ramat in sitt bord 😀    jag zoooooomarin och säger PAX för den kransen där i mitten!!!bord  marknad 3_004Leena88, bord  marknad 3_005svenska och ny för i år har nästa bord! Välkommen Leena, hoppas du hittat dig väl tillrätta! Att du är nåt utöver det vanliga…det insåg jag snabbt…..ja, fattar ni???…ni tjejer gör det säkert på den här bilden!!!(kolla baksidan i spegeln)bord  marknad 3_006Bordet som följer, också en marknadsräv, Loo Berensohnbord  marknad 3_007….en lat en som inte gjort nåt nytt utan kör med gammal skåpmat. Hoppas inte hon fått mask i knäckebrödet, i så fall REKLAMERA! Men en sak kan jag berätta för er…denna bonad sydde hon till sin mamma ( det tog 2 år och mamma fick fålla)…nostalgi!bord  marknad 3_008

Där slutar dagens vandring samtidigt som jag passar på att få tacka er som gett  bidrag till Feed a smile! En stor kram till er!

slurl till marknaden för dig som vill besöka oss http://maps.secondlife.com/secondlife/Second%20Norway/136/18/31

loo  zoom lens m ram + text

