Julmarknad på gång i Second Norway

I år kommer den igen, julmarknaden, den 4:e i Boliglagets regi!tomte.inbjudan,stor-2-nytt datum 29 Och är du intresserad av att vara med så IM mig eller skicka ett NC ifall jag inte är online. Som tidigare år gäller GRATIS BORD OCH MEDVERKAN  och max 40 Prim och i en stil som passar vår marknadsidé……dvs en lite gammeldags jul utan neon och bling-bling!marknadsbord Vi ser gärna hemmaslöjdare med välfyllda gömmor men även du som är etablerad är välkommen……fast…där väljer vi i första hand nordiska creatörer eller dom med tidigare intressen i Second Norway.marknadsbord2 I år ska vi vara på Stationsområdet, Ey ska snöa över perrongen och jag dekorera, i närheten blir en skridskobanaskridskoisen och den fina Skomakerbyen kommer också upp där! En bra plats för alla internationella besökare som kan ta tåget in direkt från flygplatsen! Ja, du kommer känna igen dig ändå med fina Stavkirken i bakgrunden!marknadsområdet_002 Välkommen att vara med eller bara besöka oss!

loo  zoom lens m ram + text

2 responses

  1. Åh jag gillar verkligen denna traditionella julmarknad. Det för mig till den tid då julen var allt annat än kommers kommers.Även om jag inte ställer ut något själv, kommer jag definitivt att besöka den många gånger även i år 😀

Kommentarer inaktiverade.