Kort eller lång, fattig eller rik, ung eller gammal?

Nej…ingen går  säker. Därför gjorde Jändi  ett jättebra upprop i sin blogg igår…läs här…..* Nu gör vi något tillsammans tycker jag…* Tillsammans förenar vi oss MOT CANCER och som upptakt börjar vi i morgon kväll på  Bounce Bar med start kl 21.30 (vår tid)!bounce-bar-20130913-u-night-bara-free-bounce-bar Tillsamman blir man stark, med förenade resurser kan vi hjälpa cancerforskningen, tillsammans ska vi spränga den svenska tipjardvallen, eller hur? För alla så är vi drabbade på ett eller annat sätt av detta spöke! Så jag utmanar er alla enligt följande…..jag påstår att……”som svensk kan man inte ha roligt utan alkohol en fredagskväll i SL”…..ja, bevisa att jag har fel genom att donera dina ölpengar till  dessarealay-for-life_001….ja, inte bara ölpengar….. TÖM DITT SL-KONTO där! Ha  SPENDERBYXORNA på dig! Var generös som aldrig förr!! Du kan även donera hos Kicki på lördag och jag hoppas flera kommer att ansluta sig genom att sätta upp tipjars för detta ändamål!  Och du…..skulle det nu vara knöckfullt på Yadkin och Apollons Bounce så ta en sväng dit en annan dag för Jändan låter den stå ett bra tag!

(bilder ärligt stulna för ett gott ändamål på Jändans blogg)!

profil blogg-besk2 text20130313_001

 

 

