Ja, se det är ett riktigt karlagöra det…

tänker jag alltid när solen faller in i en viss vinkel i huset på Scandinavia och blottar den smutsiga hinnan på våra enorma fönster. En hinna efter flygbränsle, måsskit, pollen och annat äckelpäckel!! Ser han inte sånt?…..störs han inte av det?…karln min alltså? För visst tvättar era killar era fönster i SL tjejer????…minst 2 gånger om året….eller vid gardinbyte? Jo, jag visste väl det!! ”Ska jag behöva tjata om en sån självklar sak???? Ska jag behöva blogga om det???” frågade jag han jag bor med. Svaret kom rappt…..”Skaffa du bara en trappstege så fixar jag det!”…….hm…därför ska jag nu berätta en hemlis för dig….jo, ”ifall du nån gång skulle få samma svar av ditt hjärtegull så åk hit (slurl) för en bra gratis trappstege, det är bara att gå in i gruppen (gratis) och sen kliva ur och hem med den!”frogs..we're_003 Och skulle du redan fixat fönstertvätten så ta den för dom bra animationerna och för stegens fina detaljer och låga primfrogs..we're_004….men också för att uppleva höststämningen utanför butiken! Butiken med det udda namnet *We’re closed*frogs..we're_002 Medan Långeman ger sig loss på fönstren så börjar jag leta lite nytt att sätta i dom, alltid kul att byta ut lite denna årstid!  Och jag hittar så rara grejer på *Frog’s garden* (slurl) så jag måste bara visa er….vad säger ni om cyklamen för 40L och 2 prim?frog's garden_003…jag älskar dom i RL men får dom aldrig att trivas…elller dessa?? 50L och 3 prim?frog's garden_002…..aaaa finns mycket annat gott med och inte minst blev jag jublande glad över dettafrog's garden_006….aaaa….vet att det är långt till våren men dom kan ju sälja slut så jag passar på!

Jaha?…du undrade om Koncke blev kastrerad…nej…i sista sekunden så började han motvilligt att foga sig, fast det krävdes ett nytt hot om att annars ersätta den fina cowboyhatten med en stickad töntmössa med!

profil blogg-besk2 text20130313_001

2 responses

Kommentarer inaktiverade.