SKILDA VÄGAR!

Efter 4 års partnerskap så är vi nu där… Lången och jag…vi väljer att gå skilda vägar…..vi, det kärleksfulla strävsamma paret……makar och allt beror på att han vägrar att följa med i nutiden, att han är stockkonservativ och rigid….ja, tycker jag då.skilda väg Och jag vägrar att att underkasta mig, följa hans väg.beach 2013 Det blir nog bäst så här. Och allt detta pga ett par fula gula shorts….ja, och lite övervikt då i form av bilringar runt lilla *maggen*….på honom.förändringdietNu får han kämpa på sin väg.träning 3 bild b träning 3 bild c träning 3 bild d Jag som är mer modern väljer ju  *appearance-metoden*….varför lida med mjölksyra, svett, blodsmak och andfåddhet när man bara med ett enkelt *Klick på mä*klick (och det även med praliner i munnen) kan omforma sig till en läcker avatar för Beach 2013? Puss på dig älskling, hoppas det gick bra i natt!!!

profil blogg-besk2 text20130313_001

 

