Ibland så förvånas jag över vem som bestämmer hemma hos oss!

Jag har ju alltid trott att det är jag….även om jag vet att Långemannen med charm kan lirka in en helipad eller en ny båt…men till syvende och sist är det ju jag som är ekonomiansvarig….dvs…primgeneralska och har kollen. Trodde jag….tills igår. Igår kom det på tal….det här med ledare på Scandinavia och ansvar. Lången påstår att söta Taxi är självmordsbenägen och att det beror på mobbing och att vi måste ta itu med det.  Lången hade kommit på Taxi när hon försökte grilla sig självtaxi grillas_001….lilla Taxi då…ville du bli martyr? Och när vi tillslut fattade att djuren tagit över……ja, då var det bara att be dom ställa sig i rangordning så vi kunde klura ut VEM som var flockledaren! Jag visste det innerst inne……vi skulle aldrig skaffat henne…..redan från början så fick hon oss på fall! taxi grillas_002Clementine—–vår söta Klämman!kattenbus-text En månad gammal så styr hon hela simmen!!!

profil blogg-besk2 text20130313_001

One response

Kommentarer inaktiverade.