Försommar och sommarslöhet……

……..ja, det kommer det att råda på min blogg framöver, RL tar över och jag njuter av det som är nära mig istället. SL mister greppet om mig och många andra när naturen vaknar runt omkring. Det har varit helt underbara dagar nu i juni ute på landet och allt kommer ju som vanligt….så rasande fort! Värmen slog till redan för drygt 1 månad sedan (eller är det kanske 2?)  i SL när jag bestämde mig för att testa en luftigare hus-variant sommartid (snyggare omskrivning av felklick på icke locked house av klantan Loo)looklant_001 Kanske inte så insynsskyddat eller snyggt….men rätt originellt?looklant_003 Långemannen tyckte det blev FÖR LUFTIGT, rädd för drag antar jag….så han återställde det mesta…..dvs han straffade mig genom att först ta bort dörrarna och sedan återställa huset——-utan dörrar! Ja, så kan man ju också göra! Dom skulle komma nån regnig dag när han kände för det…..lovade han. Det har inte regnat så mycket….och han känner visst inget för hus och hem, längre….så där går jag och djuren i korsdrag och studerar väderrapporten. Sätta upp egna dörrar???…sa du det?….klart att jag skulle kunna men…han har dom ju klara liggandes i garderoben? Men ok….jag kan ju alltid smälla upp nån prim eller 2 för att få lite fart på honom! Jag HATAR JU NÄR DET ÄR STÖKIGT! Fasen, jag tror jag gör så!! Om inte annat för att visa att jag både kan och vill och inte vill ha det såhär!looklanten_003

profil blogg-besk2 text20130313_001

