Men nu får ni väl skärpa er…..

….ja, alla ni som sätter Sverige och vackra Stockholm på världskartan genom att inte sussa gott i era sängar om nätterna, som barn ska,….för många av er är ju barn :-o….utan bråkar och skränar,kastar sten och slåss och tänder eld på egendom. brandVore jag inte så feg så skulle jag säga att detta är invandringens baksida…ja, för det händer i invandrartäta förorter, men NEJ det säger jag INTE för det finns så MÅNGA bra nya svenskar som SKÄMS över er och det finns svensksvenskar bland er helt utan uppfostran.fördomar2  Nej, då tar jag hellre till att det är internets fel, fb och liknande som med ljusets hastighet sprider dessa negativa budskap som en löpeld…för att inte tala om mobiltelefonerna….aaaaa….SKIT är det ändå av er och skämmas bör dom som uppfostrat er! Och samhället som låter detta ske.invandrare-syndabock_185628915 Uff, jag blir så upprörd så jag bara måste få spy ut lite galla här. Jag vet….till ingen nytta…jo, för mig då som lättat lite på trycket. Ja, jag kan tyckas gammalmodig men jag vill vi ska vara rädda om vårt fina land och om varandra…..nej, annat var det förr….som dom gamle säger…då var det hederligare….eller?….nå trevligare då….för då sjöng dom….ja?….eller…..som refrängen ur Härjarevisan av Hasse Alfredsson ( från  Lundaspexet Djingis Kahn…melodi Gärdeby gånglåt)

Ja, nu skall vi ut och härja
supa och slåss och svärja
bränna röda stugor, slå små barn
och säga fula ord (fy f-n!).
Med blod skall vi stäppen färga
Nu änteligen lär ja’
kunna dra nå’n praktisk nytta av
min Hermodskurs i mord.

profil blogg-besk2 text20130313_001

