HON HETER CLEMENTINE……

och hon får stora starka män att falla på knäkatt_011 eller lägga sig plattkatt_007…..ja, kvinnor med!katt_009 Det är absolut hjärtsnörpsvarning på henne! Hon har intagit vår sim, våra primhjärtan och är alldeles  B E D Å R A N D E ! Hon föddes igår kväll under ledning av  sin uppfödare, Leah-Marie….vi, Loungen, Em, Lelle och jag var vittnenkatt_003.piljpg…..det skedde snabbt–(15 min) och lite dramatiskt och plötsligt så VAR hon  DÄR!!!! Alla utom jag jublade!!! Jag sa bara….var?….var???….VAR?katt_005.piljpg Jag var paff…alldeles oförberedd på detta…..jag trodde hon skulle vara STOR….å så var hon det minsta knyte du kan tänka dig! Nästan osynlig först….Loo fick verkligen zoooooma-in!—ja, du måste klicka bilden för att skymta henne!Så nu har hon verkligen tagit över, får den sista frukostmjölken, får sova i våra sängar, vässa klorna i våra möbler, lägga beslag på våra *bestämda platser* och skämmas bort, ja….alldeles våldsamt skämmas bort!katt_013 katter*KLÄMMAN*, som Loungen snabbt döpte om henne till vardags…är en gåva vi fått av Leah-Marie….Leah är en ny bekantskap sedan 1 månad tillbaka….en imponerande sån….svenska men boende i Danmark i RL…ung, jag tror hon är 18 år….har ett imponerande kattkunnande och pratar genetik som den värsta professor och Leah-Marie har verkligen gjort en karriär i SL….det kommer mer om henne här senare i sommar för hon jobbar med nåt just nu som jag bara måste få visa er senare! Till Kattinge, som är Leah’s kattbutik i SL hittar du här! Tack snälla Leah för Klämman—–katten med dom clementinfärgade ögonen! Och Klämman’s gudföräldrar är självklart Em och Lelle som delade födslovåndorna!

profil blogg-besk2 text20130313_001

One response

  1. Hon har redan vuxit, tur det för hon var så rysligt liten så man blev rädd för att sätta ner fötterna o nu sussar hon så gott på sin kudde så 🙂

Kommentarer inaktiverade.