När han förpassades till dass…..

då väste han mellan den sammanpressade tandraden……”mmmmm, nu du Loo nu får du ligga där med dina iskalla fötter!* Uff, jo jag vet….han fick ju så rätt….men det tänker jag INTE erkänna! Aldrig i livet! Men skam den som ger sig, jag visste ju var lösningen fanns att hämta, dessutom gratis och till en kostnad av bara 1 prim! Så iväg till ett favoritställe och hämta in!———–> POST!POST_001 Men kära nån då…..där var saker på gång….så mysigt att annonsera en flytt på detta viset!POST_002 Omtanke, humor, klass på den mannen som har detta….och följer anvisningarna till det nya stället—>slurl Bara snabbt in genom dörren till bordet….där vet jag den finns….varmvattenpåsenPOST_003…tar en, tar två, tar en till att talka in och spara i gömmorna….och ser………..wow, mina favoritkakor…..till samma pris i Linden och Prim!!! Hamstrar även där och går vidare för att spana nyheter! Man ska inte gå här på fastande mage för POSTMANNEN-van Auster, är en läckergom som bakar gott…..fick med mig detta för 30 Linden och 1 prim,POST_005 och detta,POST_008 men sket i knäckebrödet som hade dyra belgiska jordgubbar bredvid sig 🙂 !–(–ja 8 prim för importerade gubbar, vore det en klatt Kalle*s och nån tomat så hade jag nog köpt!)POST_009Vet ni…det där är ju ett fynd ifall man nu tänker som så att man får  fina kökshandukar med på köpet!! När jag ändå är på plats så tar jag och stoppar ner hans klassiska svenska poster medPOST_007….jag har den från förr…men kan ändå inte låta bli….den är ju gratis 🙂 ! Sen snabbt hem och komplettera frukostbordet tills  Loungen behagar att slita sig från nån patrullPOST_011….och tills dess så slappar jag på bryggan med lite *förfrukost* och en bra bokPOST_012 och gläds åt den kommande natten med varma fötter….bara han nu inte läser bloggen och får för sig att stänga av vattnet??? :O

profil blogg-besk2 text20130313_001

