Vanadis erbjuder en ny tjänst!

Somliga har bloggtorka, andra har bloggleda åter igen andra känner sig bloggförföljda…det är kända fenomen i en bloggares värd…….men Vanadis drar det ett steg vidare….och undrar idag på facebook detta:dagens fb-fynd 20130510 Tja, klart du blir trött Vanadis! Och ännu mer trött blir jag över att DU tror att DU kan avgöra vad JAG gillar eller inte!dagens vanadis Vem tror du egentligen att du är???  –(saxat fb och Vanadis blogg)…dessutom så underkänner du ju din egen text?? 🙂  Vad Vanadis syftar på är nog denna blogg hos mig…..och vad jag då syftade på var den här som Vanadis hade samtidigt. Men…..joooo….jag håller med din slutkläm på fb…….”ska man debattera något så ska det vara nåt viktigt, krig och fred och sånt inte strunt.”

profil blogg-besk2 text20130313_001

