HOMOFOBI?

Nej, nån homofob är jag INTE! Jag umgås med bögar och flator och andra MÄNNISKOR oavsett deras sexuella läggning. Bäst att klargöra det först som sist. Men…. ibland tycker jag dom tar lite för stor plats och ser fram emot den dagen då dom klarar av att smälta in i en gemenskap utan att behöva poängtera sin läggning som dom nu ofta gör. Jo, såklart det är nåt utslag av HURRA, så duktiga vi är som kommit ut…eller? Klart man blir euforisk då! Eller öppet provokativ och ska ha andra att testa på?….*men har du inte testat?…du kan ju göra det i SL…där skadar det ingen…det har jag gjort*….typ…. är saker jag rätt ofta hör i SL.Jag fattar att det krävs MOD, jag fattar att ni haft en massa att brottas mot på vägen fram tills där ni är idag….men….låt din omgivning själv få utforska sin sexuella läggning. Tar för stor plats….lol…nåja, menar inget illa med det….men….visst kan man dra på smilbanden när man ser detta från en marina i SL??Snapshot_729 Först studsade jag till och tänkte….läckertrosa täcke över seglen….lol….gulligt, omtänksamt…..men så följer man upp med gardiner i samma,Snapshot_731 regnbågsfärgade fendrar,Snapshot_730 hemsydda regnbågskuddar, Snapshot_732nytvättade regnbågslakan !!!Snapshot_733 Och sedan glömmer man vara konsekvent?Snapshot_734…eller…står vitt….som i dasspapperet….. som nån symbol för oss straighta??

profil blogg-besk2 text20130313_001

