DET STÖR MIG!

Många SL-bloggare utmanar nu varandra med *Det-stör-mig-listor*, det är faktiskt rätt rolig läsning !irritation Nästan alla störs av att få IM omgående vid inloggning…man vill ha tid först att sortera sin post av NC mm innan man ger sig in i SL’s verklighet…nästan alla störs av latmaskarna som vid TP inte ids ta ett eller två steg i någon riktning för att ge plats för nästa person. Ja, alla har vi väl fäktats i luften över deras huvuden och om inte svurit en ramsa så i alla fall börjat räkna till 10? Utomlands så kör jag i den situationen så gott som alltid med *kyss dig i achelet din förbannade rumpnisse*…och tro det eller ej, det har gett mig några riktigt goda vänner av skandinaviskt ursprung! Ja, en av dom blev min första mentor, inte kvar i SL längre men  en trogen följare av min blogg….*vinkar sött till dig, vännen*!! Många retar sig på modebloggar som bloggar saker som ännu inte finns ute  att tillgå, andra på tilltalsord som hun, darling, sweetie mm från okända sweetheart_007
och så gott som alla går i taket över vänförfrågningar från totalt okända….oftast nyfödda små krakar som inte vet bättre. Att sedan en och en annan brasilianare vill ligga med en….jaaaa, det är väl bara för att min lilla fasta rumpa är exotisk för dom….och för italienarna…..och spanjorerna!!! Tjatigt, jaaaaa…..och så förutsägbart! Nästan alla är irriterade på dom som inte orkar att läsa din profil….eller dom som inte uppgraderar sin egen.irritation pen OJDÅ….det sista där kanske man ska ta en titt på……känner mig skyldig!

profil blogg-besk2 text20130313_001

6 responses

Kommentarer inaktiverade.