SÖNDAGSPROMENAD

Jag har ju haft som vana att ta en söndagspromenad i SL,……Dom första åren mest i SN…men…det senaste året har det vuxit sig så stort och förlorat så mycket charm, det mest pga den nya infrastrukturen som man inte lyckats med, enligt mig….man har glömt bort vattenhålen som jag tror alla behöver, man har tullat på charmen. Därför blev jag extra glad idag när vi besökte ett ställe som förenar nytta med nöje och naturupplevelse!syltlikt_007

Lången blev genast nostalgisk och sa spontant  * Cape Cod!*…. jag sa :  * En doft av Sylt eller Skagen!* Underbara sandstränder, fina strandhus,Gayhaven  Parish_006Gayhaven  Parish_010 vattenfall och klippor,syltlikt_013syltlikt_011 dimma och härliga ljud!syltlikt_018 Modernt, men ändå med små underbara oaserGayhaven  Parish_015 och spännande detaljerGayhaven  Parish_004 som satte min fantasi igång!————- slurl——-platsen heter GAYHEAVEN PARISH.

Loan googlesign 1

