USCH, JA, DET HÄNDER HEMSKA SAKER I SL OCKSÅ!

Det påstås att det mesta går att skämta om….och  javisst….men ibland får man vibbar…man minns sånt man sett som barn eller hört berättas om…som igår. Det kom ett NÖDANROP IM… en god vän behövde hjälp, gärna av Lången men också av mig.nodanrop_2717897 GRIEFER, tänkte jag omedelbart9a25e66fb211bf471611b6003b936f49….vad Långemannen tänkte, det vet jag inte….jag såg honom bara som ett streck i luften i riktning ——> ANROPET!meteor_Tjeljabinsk_1009956d Larmar nån i nöd, då är han snabb att backa upp. Jag tog den enkla vägen, via den TP som jag fick. Och i väntan på att allt skulle rezza ordentligt och  storyn skulle berättas så satt jag mig ner på första bästa *klickbara*!bomb_005Jo, ett föremål hade flutit iland, en enom igelkotte? Vi hade precis fått höra detta och jag såg Långeman skrika *LOO, FÖRVINN DÄRIFRÅN!*—–då sa det pang i bygget,pang eller vattnet då. Jag såg eld,bomb_004 jag såg stjärnor, jag såg mitt pixelliv snabbt passera som en revy….och tänkte  den klassiska tanken *var detta allt?*bomb_003 Ännu idag så flyter dessa hemska minnen iland vid våra kuster i RLsjömina sverige som en påminnelse om en hemsk tid.

Loan googlesign 1

