HÅRFAGER..eller bara just hårtrött?

Så här års är mitt RL-hår på sitt allra sämsta, blond som jag är så mörknar jag avsevärt utan solens blekande inverkan. Fast….fullt så illa är det inte som håret jag hittade här-SLURL– igår, men jag föll ändå för det!hår D_002hår D_001 Jag besökte snabbt Fashion For Life 2013,hår D_005 måste tillbaka senare när det laggar mindre! Sparade, snäll som jag är, slurlen direkt till DURA åt erhår D_006 eftersom det är lite svårt att orientera sig 🙂 Jag gillade i alla fall mitt hår det har lagom med flex i sig för att kännas naturligt och jag satte texturen på *glow* och vips kom det fram ännu mer slingor! Så lite det skall till för att göra en lite mer vårglad då!!! PRISET???….Jo, minst 60 Linden och tänk på att det går till en bra sak!!

Loan googlesign 1

