SÖNDAG

…stilla fridfull morgon på bryggan i sol men utan den kyla som härjar i RL…skönt att bara sitta…en stundfridfull morgon_001…men sen blir det lite lååååååååååååååååååååååååååååångsamt. Ser nåt avvikande i vattnet?….men vad kan det varafridfull morgon_002….en hatt som rör sig fram mot mig? Åååååååå, det är nog Em Arabello,fridfull morgon_003 ingen annan norsk har så mycket sisu i sig så att den simmar till oss…..sååå trevligt! Men det var inte Em :(…det var bara Sjökon som plockat fram vårhatten!

fridfull morgon_004 Ja, ni vet hon som mjölkar SMETANA och ger extrasaltat smör!  I en våryster kombination av spen- och fjärilsimfridfull morgon_005
fridfull morgon_007fridfull morgon_008visar hon upp sin nya fina vårstass!!!!Strax kommer Långemannen in och tar mig med på en våldsam tur genom Norge och övermodig som han är så skriker han hela tiden:*Titta på mig, inga händer på styret*!bike steamp_001bike steamp_002 Jag blir lite lugnare när han byter fordon och kan njuta igen!bike steamp_003 Sedan bär det av hem för  att träna lite på min egen cykelbike steamp_006 innan Lången TP mig till ett så galet ställe med de mest märkliga gratissakernafridfull morgon_011….vi testar allt och Em kommer också,fridfull morgon_013 för delad glädje är dubbel glädje, eller hur?

Loan googlesign 1

