SVEN IDYLL-VEM är DET?

Klart man blir nyfiken  på denna  man? Citronen från norrcitron, surkarten utan blomning, datanörden med rätt att slakta SL?datanörd3 En sak är då säkert, han HAR humor, han ljuger lika friskt som jag och det finns hopp för honom  eftersom han  kan leka med tankar som visar att hans värkande skalle trots allt är påverkbar! Jag började leta, först lite slött på IDYLL…..och ta mig fasenidyll-sea-Joaquin Sorolla….redan år 1908 avbildad, som barn, av spanska konstnären Joaquin Sorolla… men sen måste nåt gått snett? För söker man på Sven Idyll så hittar man töntiga SL bilder innan ögat fångas av nåt annat! DET ÄR JU HAN!!sven idyll pettson meckka NU är du avslöjad Sven! Och allt bevisas i Blankas blogg med denna knyckta bild–…ni ser ju likheten, bortsett från färgerna då?Sven Idyll bild blanche….(pöss och tack Blanche—länk till Blanche blogginlägg)…vem annars skulle göra sig så mycket besvär för att övertyga mig om inte en riktig busgubbe och humorist! Då slapp jag Googla *grå eminens* och *grågosse*…och det dröjer inte många minuter innan nästa bevis kommer…..Sven skickar kartan SS karta-textdär han placerat in Svenska Second Life …imponerande! Och höjer det hela upp till högre höjder genom att blogga det (länk)….lol…Sven. Och själv inser jag att vägbygget blir en enkel sak…allt som behövs är ju att spinna på hans glid och underlätta  det genom att droppa bananskalbananskal…..ut ur Svenska Second Life?vägskylt svenneby-text Men fy så tråkigt det vore Sven, det behövs nån med humor som bloggar här och det skulle bli tomt efter dig…..och så bakar du så goda skivor till kaffet med!—-(kan du ge mig en generösare bit nästa gång?)Sven Idyll Pettson korsord

Loan googlesign 1

