LYCKLIGA LOO!!!!!

Tänk….för ett par minuter fick jag vara sådär RIKTIGT lycklig,lyckan ni vet hur det känns...man sprudlar till, får hjärtklappning, skrattar högt…ja, man får gladhormoner  överallt i kroppen!lycka1 Lite som danssjuka känns det fast jag inte vet hur det känns….fast kan inbilla mig!!! Och mitt SL är äntligen räddat…..efter 5 års letande!!! Och på  mitt 1001 blogginlägg så får jag visa er!! Ja, grattis mig till det med! 🙂VilleGrattis Nu kanske jag kan fortsätta utan irritation….utan alla dessa *iiiiiiiin*, utan klåda och rivmärken? klåda2Kanske kunna kläda mig i nåt som visar mer skinn…..bli en hudexploatör? Fast underbart är kort….jag hittar inget inköpsställe och finner det inte på MP :(….ja, jag har IM även om profilen talar om att kreatören sällan är i SL.)……… MEN…jag vet att det finns och fram tills dess jag har det får jag hålla mig välklädd,udda ting_020 få klihjälp av Långenklia-på-ryggen och vara irriterad, alltså…..som vanligt…fast ändå med hopp! Men vad hittade jag då?? Jo, denna! 🙂udda ting_001

Loan googlesign 1

2 responses

Kommentarer inaktiverade.