God måndag på er läsare!

Hoppas att helgen har varit bra?  Idag ser jag till min glädje att BLANKA verkar att vara  tillbaka och att VANADIS håller på att planera in sommarsemestern, det låter ju helt underbart! 🙂 Tänk….vi går ljusare tider tillmötes….jag ser det mest om morgonen och det är bara WOW! Långemannen gör England några dagar nu så jag strosar ensam runt på Scandinavia. Funderade på om jag skulle spela honom ett spratt? Jag hittade nämligen så fina döda träd på en liten tripp utanför simmen…visst skulle vi kunna drabbas av barrträdsskalbaggar????  Allt grått-brunt-svart när han återkommer?död skog Fy Loo, bättre kan du hitta på 🙂 …men medge att det är frestande! Men hörrni, Gud så folk skräpar ner!!!! Jag plockar kapsyl efter kapsyl här på simmen,  kan Ikaros och Betty varit på besök?….och patroner???!!! Säg kan det komma till nytta? Jag går på SAKLETARJAKTsakletare…städar upp på simmen….oj så folk slängerdin mamma bor inte här….hittar metkrokar och flöten, snäckor och snörstumpar, hundskit,—(Lången då, du lovade plocka upp efter Nora!)ren skit rostiga bortglömda saker – faktiskt riktigt vackradekorativt skräp…..städar, städar, städar—-och se vad det blev av det hela!!!DECO_002DECO_004DECO_005

Ja, med lite hjälp från den här platsen!—->slurl

Loan googlesign 1

