KRYSSNINGSFARTYGET—— SS GALAXY!

Jag har ofta sett henne från luften, det stora lyxiga fartyget….och jag har tänkt…en dag ska jag besöka det! Lite lockad förstås av vad jag kunnat läsa om henne——This enormous, full-featured cruise ship spans three sims and offers an array of activities, including shopping, dancing, and music. Just like a real life cruise, you can also rent the staterooms and suites. Så jag for dit ….till The  Queen of the Sagittarian Sea,  och kände mig som hemma när jag landade!——>slurl för dig som vill kolla.Galaxy 1









Norska flaggor, reklam för Second Norway….wow, det här börjar bra!Galaxy 2 Och jösses Amalia så stor hon är och flott!Galaxy 3 Jag vågade mig in också och stannade till i stum beundran—–vilka ytorGalaxy 4——och fram till receptionen och bokade in mig—-hytt 321!!Galaxy 5 Sedan följde en rundvandring och ja, här finns det mesta, butiker att shoppa i ( om än ganska tomt), bio, restauranger, barer,Galaxy 9 nattklubb, bassängGalaxy 7…men det saknas också en del…som livbåtar, däckstolar (förutom vid poolen då) men framför allt så saknas det LIV-FOLK…helt tomt under dom 45 minuter jag var där. Så trött på att gå runt och understimulerad så drar jag mig tillbaka till min lyxhytt och blir sannerligen lite förvånadGalaxy 11….här finns det avancerade sexbollar i sängen men inte fungerande gardinerGalaxy 12 och inte ens en potta —-badrum saknas!! Lol!

Loan googlesign 1

