LÖRDAGSMORGONSPROMENADEN…eller….Herre Gud, dom är ju mina grannar!

Vilket långt ord, det kan jag kosta på er en tidig lördagsmorgon,….god morgon på er! Minus 4 i Västerås strax före sju, det låter om bilarna som nyss lämnat parkeringen utanför…dom till små stackars satar som jobbar för att vi ska få njuta en god helg. Själv sitter jag med kaffe och  delikatessknäcke med räkpaté på…lol…lyxtillvaro! Sängen är fortfarande varm och jag är i valet och kvalet om jag ska somna om eller ta en uppfriskande promenad i SL….kolla mer på ett ställe jag av en slump hamnade på igår och som gav mig en nostalgikick till fina SAREK som fanns i SL, ja, Ewa Aska och Jesper Prinz, SAREK……här hamnade jagnosto_012……på en vilsam plats där ljud och detaljer spelar stor roll. Ja, det knastrar FROST om mina fotsteg och långt i fjärran hörs ljud av en räls?nostos deer_007 Måste ju kollas upp! Jo mycket riktigt…här finns det mycket att se, allt från smalspårigtnostos deer_002 till leksakstågnosto_023 och barncyklarnosto_019 till kyrkanostos deer_004 med ovanlig krubbanostos deer_006……ja här gillar man djur,nostos deer_001 det märks….och här finns en dold butik–teleporten till den ser du i skjuletnosto_014 där man säljer sina fina alster…inget hymlande här inte, inget hästkött i grytorna!! nesto_004och här jobbar man hårtnesto_015 för att ge oss en fin naturpark att njuta av. Jag hör en massa ljud som jag gillar och annat, det kan löna sig att klicka lite runt!! 🙂 Som vanligt så kollade jag ju in profilen på dom som gjort detta, alltid givande, inte minst deras grupper och bilder…..gissa om jag blev paff….Dora Nacht och hide Mint!! Boende i SECOND NORWAY och med affär på Bryggennosto_026…..herre Gud att man kan vara så hemmablind då?

slurl till den GO’A PLATSEN, (Nostos:deer)——->  här

slurl till BRYGGEN, (Little hopper)———-> här

Loan googlesign 1

 

One response

Kommentarer inaktiverade.