OVÄNTAT-SPÄNNANDE-SVENSKT!

Jag gjorde ett besök igår och blev mycket förvånad när jag fick ett IM med ett : ”Hej—välkommen! :)”…det var från en för mig okänd svensk och ägaren till platsen där jag var….en udda plats, så totalt *icke SL-aktigt*, ni vet sånt som jag går igång på! Ja, det resulterade till ett LM till, ett till ytterligare en plats som denna person är skyldig till!   Idag tänkte jag klä mig lite bättre för att göra ett återbesök och visa er….. MEN plats 1 får jag just nu ingen kontakt med så jag tar er snabbt till plats 2! Ja, klä sig bättre, bor man i Scandinavia så har man så klart regnkläder, dom fick det bli!rain2_029 Lite spänd var jag inför besöket för igår såg jag en skylt där…..aaaaa,rain_010
men vi låtsas att jag inte såg den, eller hur….och ni skvallrar inte??!! Det här är en plats som får min fantasi att gå igång och det är en plats med en massa vemod. Jag tycker ju så illa om SL-plastiga platser, dom ängstligt perfekta, primsnygga platserna har sällan nåt liv…..här jäser det, bubblar, rostar, faller sönder…här är det mullrande åska och kraftiga blixtarrain2_001 och här doftar det äventyr och historia! Den om den övergivna cirkusen,rain2_009 svanparet som följs ända in i döden,rain2_003 det ensamma fåret,rain2_025 och så mycket mycket annat! Här kunde det vara jobbigt att vara, i ovädret, om inte en och en annan bjärt färgklick lyste upprain2_019 och om inte humorn fick råda!rain2_018 Platsen heter-eagel crest– och du hittar den här!——>slurl.

(..förlåt dom illa tagna bilderna men så var mitt liv idag i SL! :))

Loan googlesign 1

