SEMPER PARATUS

grad bakgrund m semper paratus

Grattis Långemannen till väl genomförd utbildning! I lördags natt så var det GRADUATION, en verkligt stilig ceremoni, fylld av allvar  och hårt arbetande avatarer.graduation_006 I god tid var Långemannen klar hemma, prydlig i uniform(….nåja…vill berätta att han tvättar sina skjortor själv därav den grå tonen)graduation_text001 Ilika god tid var han på plats på huvudanläggningen (?)graduation_t009…förlåt om jag inte kan termerna….och ganska raskt dök vi upp, stödtruppen från Norge.graduation_t012 Ceremonin innehöll en hel del bra tal som gav oss en lite bättre inblick i vad dom sysslar med och speciellt kul var det att se att så många tjejer är aktiva.graduation_t2004 Vi lipade en skvätt av stolthet Mialinn och jag när han gick fram på podiet, gjorde sitt SEMPER PARATUSgraduation_t016 och Högdjuret talade till honom….Loungen hade blivit utsedd till kursetta!!graduation_t019a WOW! JUBEL och APPLÅDER!

Sedan så fick jag diplomdiplom2text för bra support, tålamod, pepping och skötsel av kängor….men det är en annan historia och dessutom ren lögn!

Det var en trevlig kväll med en massa folk som jobbar hårt i SL för att förkovra sig inom nåt dom brinner för…..och jag är så stolt över dig älskling! Nu får jag bara se till att sköta mig för jag såg ju hur dom flockades runt dig, tjejerna 🙂 så det inte blir så här!manpower textb

Loan googlesign 1

2 responses

  1. hahaha, visst borde du med ha minst diplom! Som stått (och står ut) med patruller i tid och otid 😉 Puss, min älskling

Kommentarer inaktiverade.