JAG MÅSTE RYCKA UPP MIG

——–jag får bara inte ge efter för den förbannade tröttheten. Ta mig själv i kragen,krage sluta klaga, kanske bli en ny människa?ryck upp digRyck-upp-dig-ballong Jaaa…vore det nåt?….men var ska man börja….”allt börjar innifrån”, sa alltid min mormor”hel och ren Loo och inga säkerhetsnålar”(?)….säkerhetsnålar har jag bara sett i hennes sylåda, finns dom år 2013?? Hel och ren….ja det finns en snapsvisa om det: (HEL & REN
Melodi: Mors lilla Olle

Mors lilla Olle i högtidsskrud
gick fram till prästen med nubben som brud
Trots allt – sa mor sen vid middagsbuffén –
valde han någon som var hel och ren!

Författare: Wille Crafoord,) ……..under…..kanske är det felet att jag har för slitna underkläder? Jag tittade i mina lådor på Scandinavia….ja, en nysatsning krävdes nog både på mina och på Långemannens. Slitna,linne avfärgade, tråkigaunderkläder.Så jag drog ut en repa för att kolla in vad som fannskarp_50f5af54e087c3700b0eb58a…..jodå….till Långemannen rätt ok grejer med plats för en hel karlbesök_013besök_016……men till mig?  Letade på Marketplace och sökte  först på *bra*….OMG det kom upp 2147 objekt!!! I alla fall så slutade letandet med att jag handlade dessaClothes_line_001 till mig och ratade det här!Affiche_Mileytroslarvtroslarv2 LOL!!!

Loan googlesign 1

