NU–säger jag upp vädret–bara jag hittar adressen dit!

Kylan som känns i februari är 1000 gånger värre än den vid jul….är det bara jag som tycker det? Två kvällar i rad har jag frusit så, suttit med filt runt mig, druckit varmt och fått badat mig varmare. Och i morse så vaknade jag frysandes, det är inte vad jag kallar kalasstart på en dag2012420749239281740262_sbig…klockan var lika trött som jagtrött klocka och allt kändes bara vrångt! Gick ändå in och öppnade upp SL, så trött så stavningskontrollen fallerade…oepn plockade fram min kaffekoppfrusen_kopp och försökte verka pigg. Tänkte POSITIVA TANKAR, solvarma stränder,Fullt pa stranden i PlatjaDaro fina små sommardjur som  bin och fjärilar,f_stings_song_744989c men allt gick fel.Kände bara att här måste laddas energi och det snabbt!orkeslös Loggade ut efter goa varma kramar och pussar med tanken…..att vara eller icke vara arbetsför??? Tog tempen och insåg att  inte ens den kan man lita på, säger upp den med. SMS:ade jobbet att idag jobbar jag hemifrån….gick snabbt från toa till säng klockan 07:34…..vaknade klockan 13:26 till SOL!!!sol-med-solglasogon PIGG som en mört och arbetssugen!rad4E9B001436PojketextNE4rjagfE5rarbetslustlE. Det lönar sig att säga upp vädret :)!

ovan-molnen-finns-det-alltid-en-sol

Loan googlesign 1

 

