KÄRA SVEA HOVRÄTT

Ja, jag skriver till dig som en kvinna till en annan kvinna, Svea….vad  FAEN sysslar du och dina kompisar med?Svea_hovrätt_vapen.svg Jag blir ju så upprörd över hur ni  dömer och resonerar men samtidigt nyfiken på varför ni inte informerar mer? ab 20130221……läs hela artikeln ———>HÄR.
FÖR NU VILL JAG HA REDA PÅ.….vilka olika våldtäkter finns det på menyn…..ja,  kan man välja?meny Om nu ett finger upp i slidan av svartsjuk pojkvän för att kolla ifall man haft samlag räknas till NORMAL VÅLDTÄKT hur benämner du dom andra och hur väljer man? Har man överhuvudtaget nåt val? Har du testat igenom menyn, är den så att säga kvalitetssäkrad av er? Säg, vilken var bäst för dig? UFF, NI är banne mig inte kloka och så undrar man varför folk inte respekterar lagen??svea rikes lag Hur ska man kunna göra det med domar som detta….normal våldtäkt?????….i mina ögon, öron, tankar, hjärna, hjärta finns inget sånt begrepp…hur blev du och dina kamrater såna Svea, när förlorade ni empati och fantasi och vanligt bondförstånd?

Loan googlesign 1

3 responses

  1. -Har vi redan infört Sharialagar i Sverige?
    -Ett sånt övergrepp på en kvinna är helt osannolikt!
    Om vi hade varit i ett annat land hade torget framför Svea hovrätt fyllts av protesterande människor i veckor. Nu är vi inte det så mulliga mansgrisar och uråldriga stofiler kan härja fritt med vår lagstiftning. Vrida och vända och bända på paragraferna.
    -Undrar vad de är så rädda för? -Hur har de det själva hemma? -Kollar de frun på samma sätt varje torsdag varken det behövs eller inte?

Kommentarer inaktiverade.