SÄG—-HUR HAR DU DET MED HYGIENEN I SL?

Ja, förlåt att jag frågar så närgånget. Jag frågar för att Ix berättade igår att han förutom ny säng även köpt nytt badkar. Men så är han ju en prydlig kille med….men alla är ju inte det i SL. En del stinker vitlöksdoftande svett10 eller sur hårspray, en del har spagettirester i skäggetgradde-260x260 och många har sån tåbira så man borde förbjuda öl på vissa simmar. Ja, sniffa in nästa helg när ni går på dans :(…och ändå har vi så mycket vatten i SL, varför ser man så sällan nån bada eller tvaga sig??grisar Kom nu inte och säg att det är en kostnadsfråga…..jag nappar inte på det…för jag vet att det finns bot för bara 98 L, jag såg det igår,dryland_006hos grannen, slurl till inköpsplatsen har du——-> här…..förresten så sa hon att har du inget land så får du gärna använda hennes utebad, gratis…bara du tar med egen tvål och handduk….annars tar hon 50 cent för det.HÄR <—– slurl till gratisbad!

dryland_007

 

Loan googlesign 1

 

