JAG HAR SÅ UNDERBARA LÄSARE…..

….jag blev så glad när jag märkte det, jo, märkte att intresset för anatomi nästan överskuggar dramaintresset! Månne nya små kvacksalvare eller en kommande perfekt ras av kvinnoförståsigpåare födas i SL? Att det var män som hade klickat vidare på bilden det förstår jag ju, kvinnor duger ju så lite till!a woman can open it MEN, för att få er kvinnor att bättre förstå mannens hjärna, ja, den han sätter hatten på, den övre….så lägger jag denna bild på den åt er, varsågod, klicka på!

mannens hjärna

Eller är det kanske denna….därom tvistas det! sex-på-hjärnanKom bara sedan ihåg att sända ut rätt signaler, (han är beredd)inväntar nya signale textr  för innerst inne så vet du ju ändå vad som gäller, eller hurdisneys kvinnor…se bara lagom oskyldig ut och han faller!sexigare än du tror --lol

KÄRA VÄNNER, ta det nu inte det här på fullaste allvar, använd gärna din hjärna! Hälsar en som är för detta12_jamstalldhet_dubbel…..men tycker ändå att det kan skämtas om.

Loan googlesign 1

