Hur en vanlig skogspromenad kan sluta i ond bråd död!

Att andas in flygbensin- och motorbåtsdiesel-ångor hela veckan kan ju inte vara bra för min pussgroda det hade jag hört på hans harklande…han lät ju som en kraxig kaxig tupp på Scandinavia och så kan vi ju inte ha dethns1…så jag bestämde mig för att ta honom ut i friska luften, till skogen och låta honom andas tall och granskogsdoft och ventilera lungorna riktigt.   Jag blev så nöjd när jag hittade denna platsen,skogsvandring_003 den kunde vara idealisk, eller hur? Hög skön luft med lagom fukthalt, tält att vila i, fyrklöver att plocka,skogsvandring_004 djur att klappa och kelbollar!skogsvandring_007  Jo, det var verkligen vilsamt och gott men så började min hjärna att surraKvinnanshjärna….kanske hitta på nåt mer….jag hade sett en  pil med det lockande ordet *TELEPORT* på, en sån ni vet som man inte kan låta bli att klicka på när man är så klåfingrig som jag! Nå, ja, ni ska få utforska det mesta själva, men jag kan lova att det blev fart på en tävlingsinriktad Långeman, minigolf,
skogsvandring_011
bowling, 

skogsvandring_013skogsvandring_012

beach….men så hände det…paintball!!!skogsvandring_008 Och han blev som galen! Han smög, han rusade, han kröp, han ålade, han gömde sig och han sköt!Han sa inte *flasklock*…han harklade sig inte, det pep inte när han andades…han for fram som en tyst mus!!! Utan att visa hur jag skulle göra så siktade han och sköt! Och jag  dog och dog och dog och dog igen! Men så kom jag på det!!  Och PANG, enkelt och smidigt, utan att röra mig och med ett skott så är han död!skogsvandring_010 Har du med nån du vill döda? (fniss) Åk då  hit!<—–slurl~~~~aaah, jo, man kan ju alltid testa dom andra spelen med…fniss :)…men visst är det lockande…ibland. Så….nu finns en plats ledig som STORTUPPScandinavia och nästa blogg blir i form av en kontaktannons 😛

Loan googlesign 1

2 responses

Kommentarer inaktiverade.