STOPPA VÄRLDEN….

jag vill kliva in och undersöka den!!!
Hazardous_023 Det var min reaktion när jag kom hit….vad sjutton kan detta vara….spännande! Ett vackert ställe med fin utsiktHazardous_004….fast samtidigt skrämmande, har man fantasi, som jag, kan man spinna hemska historier här… 🙂 Hazardous mer_008blir ett ställe att besöka med lilla Emma! Här rör sig rätt mycket folk, platsen är omtyckt till modefotografering men den drar också till sig lite udda individerHazardous mer_016…!Här finns lite nya lösningar, som grammofonen man klickar på för att kunna dansaHazardous_015 eller brunnen som smidigt tar dig till tjärnens botten.Hazardous mer_009 Fast du ska se upp, eller är det ner du ska se…..jag…se dig förHazardous_016….därför att här skulle dansken säga att : rabatten er blöd…..alltså se dig för så du inte rasar ner i nåtHazardous_021….följ skyltningen, den är kristallklar!Hazardous_011 Platsen heter Hazardous och slurlen dit har du ———> här!

Loan googlesign 1

