Hej vackra vinterland…

så innerligt trött jag är på dig! Fast jag kan uppskatta din skönhet 🙂 …men åååå så jag längtar vår, både i RL och inne på Scandinavia.  Jo, vi  har snö kvar där med, jag tror jag fått den för mina synders skuld? Uff. Vår……ja, ljusare kläder, tunnare skor, mindre att klä på sig och mera båtliv!! Loungen är båtsjuk igen, segelbåtssjuk….så igår testade vi lite nytt, stort,ny båt2_001 dyrt och hej vad det gick undan i nya segelsäkra vatten som han hittat! :)!! Nya skor ja, ett tips till dig…..du…..du, där borta i hörnet….du som alltid är så illa skodd….gå till den här platsen….rakt in till höger så ser du denna skylt, subscribe_001klicka den….det är en subscribe som ger dig röda fina kängor gratis och dessutom med bra passform! Vanadis ser på saken idag och talar om fjolliga amerikaner…..jag kontrar med….. fjollig svenska med lika fjollig poster! Och ger er här en video som nyss skapats till eventet och upprörs av att Vanadis, som brukar vara en kvinnornas talesman, försöker att ge kvinnor detta ansikte. 😦 Ta den 14/2 på allvar och stöd eventet!Läs mera om det här!obr_square

Loan googlesign 1

