Kalla mig Amelia….Amelia Earhart jr.

Han sa-”det är som att cykla”…men då ljög hannär molly trampar—–actionmedflabboch mamma sa ”pilotmössa hade du redan när du åkte hem från BB, Loo”nyfödd stickad pilotmössa…så jag tänkte…… BORN TO FLY….köpte ett plan, ja för säkerhets skull ett i blått och gult och av äldre modell sådär kring 1930….kammade mig som Veronika Lake, laddade med några dricksglas brinnande B-52,B-52-a för man ska visst inte vara nykter?
Hjälm på och bukskydd……(ja, mot eventuell buklandning)kyckling hjälm……Jag kort sagt, gjorde mig klar, klar för flyglektion 1…………..Jaha, Långemannen kom med en massa regler….och den viktigaste, ja, den drar han femtioelva gånger om dygnetflyg_harskar_1_bildekal-p217287953828859478envb3_400….den som handlar om mitt klåfingriga klickfinger. Efter en massa *kommandon* så var det: *up up up och höger, höger, höger… mer mera….nej fan…det är vänster Loo—inte den pilen…mera…vänster…vänster..men lyssna då!!!….du kan inte dricka kaffe nu….gasa …gasa…nej….ner med nosen så du lyfter…Loo….FAN …vad gör du??* Jo, jo…..jag flög och inte bara det….jag steg up, up, up, svängde, och i bakgrunden så hörde jag detta…  Så nu kan jag flyga…ja, tror ni mig inte så fråga Lelle som stötte på mig högt uppe i det  blå när jag  backade…..det ni….flyga baklänges redan på första lektionen! Nu tar jag flygandet i egna händerflygre_008…allt som krävs är ju bara lite mod, snygga kläder, en flygkompis,flyg-katt en gammal hoj, lite stärkande  och  ett glatt humör!!!color-drunk-pilot-web—–Så jag säger bara det, kom och flyg med migflyg med Loo eller ossSASin SL …bästa flygcirkusen i hela SL!i-heart-sl.jpg

Loan googlesign 1

