Jo, jag vet älskling…

(puss, puss)…vi måste spara….jag vet, men….nu när jag är febrig, snorig…har ont i hela kroppen, då är det toppen att få nått läkande för själen…. att få nåt nytt på rea? titta bara på detta (puss, puss)rea_004…..viss är det snyggare än den pyjamasen jag skrotar kring i hemma, din gamla—urtvättade ??Kolla priset, älskling (puss, puss)….. 95 för brallorna, 85 för västen eller 111 för tunikan!!!!! Eller dom här för bara 100 L st?rea_006 Sen bara nån mjuk sjal runt halsen?rea_007 Snälla??? Ja??—-sa, du ja?????….snälla tala högre 🙂 ….ÅÅ, ÅÅÅÅÅ tack snälla….(puss puss)…..bara ett skärp med så ska jag sluta tjata på en stund? Men fy som här blåser då

rea_009…jag far hem och klär om! Tack älskling (puss, puss), betalar du? Slurl Moster har så rätt du, inget piggar upp en sjukling mer än god shopping! 🙂

Loan googlesign 1

