Dagen idag stavas F-R-E-D-A.G !!!!

JIPPI!!jippiii-det-är-fredag  Det är dags för fredagsmysfredag_186479183 och det är tid att sova ut om morgonenvackarklocka och att planera in helgens lite galna SL-aktiviteter!fredag(5) När jag var ny i SL så gillade jag att flyga…oj vilken upplevelse….att utan vingar bara kunna ta mig från A—–>B!!!  Med tiden blev jag MAP-LAT….klickade mig gärna fram——MEN——sedan blev NORGE med flygfält, Scan-bon började kretsa över marken i de mest underliga farkoster, var det inte läderlappsvingar så var det Draken och Viggen och jag vet inte allt dom heter….och med tiden blev jag med en blommig helikopter—wow— och nu har jag även testflugit! Med så mycket flygtyg runt oss händer det roliga sociala saker med.flyg aff FLYGREGATTA!!!flygreg
(ett tag läste jag fel—flygragata) FLYGREGATTA låter oerhört skoj, träffas, rezza sina makalösa fåglar, beundra varandras, få råd, tävla lite och visa upp sig.regattaväg ÖPPET FÖR ALLA. flygregattaKan det vara nåt för dig med att kolla in? HÄR är din flygbiljett dit (slurl)

Loan googlesign 1

