SL ÄR fantastiskt!

SL överraskar ständigt. Ta bara det här med  *väderzoonerna*, jag blir aldrig riktigt klok på dom, måste väl vara nån klurig inställning som jag inte hittat i preference? För hur kan det annars komma sig att när jag frösår så kommer växtligheten 1.-knakande fort och frodigt, 2.-utan hänsyn till växttiden i RL?? Ja, som nu,…snödropparna har nyss kommit upp fast rapsfältet flödar i gult och körsbärsträden blommar? Inte ens morgonfrosten och snön påverkar dom…märkligt men skönt charmigt.hot tub_004 Det är bara vattentemperaturen som fortfarande inte är ok…men det har jag löst idag. Känner ni till Zodiac?? Dom har temaförsäljning varje månad efter månadens stjärntecken-acuarius för närvarande.hot tub_002 Där hittade jag en badtub på bara 4 prim som också har bra animationer….den får bli vår räddning!hot tub_001 Kostar 250 Linden vilket är lika med priset på det rödvin vi intar efter bad vid bryggan, ja, för att få värmen i oss.hot tub_005 Vill du med ha så finns den här! Badtuben alltså 😛

Loan googlesign 1

