Uppåt väggarna!

pensl1Mycket av det du använder, visar upp, ger också en bild av dig. Ja, som… *titta på dina skor, andra gör det* …. *säg mig vem du umgås med så ska jag säga vem du är**kolla mina väggar och du ser min själ* …är det så? Jag tänker inte visa dig mitt skoförråd eller vänlista….(förresten, minns ni när vänlistan var fullt synlig för andra i SL, jag kommer inte ihåg när det försvann!!)…men ni ska få se vad vi har på våra väggar hemma, Loungen och jag 🙂 och som är nordiskt  tillverkat eller köpt i norden,! 🙂  Mitt intresse för konst i SL fick jag nog av Apmel när jag bodde på Solace, sedan kom Lången in i mitt liv som verkligen har ett gediget konstintresse i RL och dessutom så har jag ju en kreativ utbildning med mig in hit. Hur kom jag att tänka på konst nu då….jo, videon som Em  lät mig få till bloggen plus det att vi nyss hängt om hemma pga husbyte…..vi har fått ytor som gör att vi nu bättre kan exponera våra bilder.  Em,  ja…..Em och Aake!!!! Ni har verkligen banat vägen för konstintresset i SL!!! Du som ännu inte besökt Yadkin Exhibitionkonst i SL 1_006slur– så gör det, just nu pågår FanFan‘s spännande fotoutställning. Den första tavlan vi köpte var denna olja av Second Renoir, Stilleben.konst i SL 1_001 Därefter följer Em Arabello’s *Pie of wood from apple trees*,konst i SL 1_003 Sanspareil London *abstract 12*,konst i SL 1_002 FanFan Babii´s foto *Volvo pv*konst 2_001 och Iendi Laville’s *Escape*konst i SL 1_004..samtliga fyra har ställt ut på Yadkin.

Loan googlesign 1

